Pomocy!!!!

diabkate

#6834647 Napisano: 31.12.2021 11:53:32
henius napisał(a):

Mam problem z wykorzystaniem kodu 50zl z konkursu MKCafe (chodzi o ten z ekspressami do kawy). Po wpisaniu tego boku pojawia się komunikat:  " KOD został dodany, zostanie zastosowany po spełnieniu jego wymagań". Ale potem nie ma takiej opcji, by zapłacić bonem i w związku z tym nie mogę go wykorzystać. Doradzi ktoś?.

Sprawdziłeś, o jakie wymagania chodzi? Może trzeba zrobić zamówienie na konkretną kwotę minimalną? Może koszty dostawy się nie wliczają w tę kwotę?
0 0

henius

#6834659 Napisano: 31.12.2021 12:23:05
OK., dziękuję za odpowiedź.
diabkate napisał(a):

henius napisał(a):

Mam problem z wykorzystaniem kodu 50zl z konkursu MKCafe (chodzi o ten z ekspressami do kawy). Po wpisaniu tego boku pojawia się komunikat:  " KOD został dodany, zostanie zastosowany po spełnieniu jego wymagań". Ale potem nie ma takiej opcji, by zapłacić bonem i w związku z tym nie mogę go wykorzystać. Doradzi ktoś?.

Sprawdziłeś, o jakie wymagania chodzi? Może trzeba zrobić zamówienie na konkretną kwotę minimalną? Może koszty dostawy się nie wliczają w tę kwotę?

0 0

banka-manka

#6834719 Napisano: 31.12.2021 15:53:57
Czy ktoś może podpowiedzieć, który to jest numer po lewej stronie od kasjera:
- ten z przedrostkiem # - czyli na przykładzie 1
- ten przed #1, czyli 00178

0 0

pioge7

#6834723 Napisano: 31.12.2021 16:08:21
banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może podpowiedzieć, który to jest numer po lewej stronie od kasjera:- ten z przedrostkiem # - czyli na przykładzie 1
- ten przed #1, czyli 00178


ja zawsze wpisuję ten numer co jest w miejscu 00178 i pare razy wygrałem. Nagroda dotarła. 

banka-manka

#6834727 Napisano: 31.12.2021 16:21:16
pioge7 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może podpowiedzieć, który to jest numer po lewej stronie od kasjera:- ten z przedrostkiem # - czyli na przykładzie 1- ten przed #1, czyli 00178


ja zawsze wpisuję ten numer co jest w miejscu 00178 i pare razy wygrałem. Nagroda dotarła. 

Bardzo dziękuje emotka
Ten opis całkowicie mi namieszał w głowie i zgłupiałam w końcu o którym numer im chodzi.
1 pioge7 0

pioge7

#6834731 Napisano: 31.12.2021 16:36:29
banka-manka napisał(a):

pioge7 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może podpowiedzieć, który to jest numer po lewej stronie od kasjera:- ten z przedrostkiem # - czyli na przykładzie 1- ten przed #1, czyli 00178

ja zawsze wpisuję ten numer co jest w miejscu 00178 i pare razy wygrałem. Nagroda dotarła. 

Bardzo dziękuje emotka
Ten opis całkowicie mi namieszał w głowie i zgłupiałam w końcu o którym numer im chodzi.

Prosze bardzo 
i tak jak pisałem, mówię z własnego doświadczenia 

malgosia74

#6835228 Napisano: 03.01.2022 22:40:17
Bardzo prosze miłą osobke o pomoc / porade jak zrealizować voucher z Develey na paczke z produktami tak by nie płacić za przesyłke, chyba czegoś nie rozumiem...  emotka
0 0

diabkate

#6835341 Napisano: 04.01.2022 14:49:39
malgosia74 napisał(a):

Bardzo prosze miłą osobke o pomoc / porade jak zrealizować voucher z Develey na paczke z produktami tak by nie płacić za przesyłke, chyba czegoś nie rozumiem...  emotka

A jest informacja, że przesyłka jest darmowa albo że wlicza się w voucher?

Weszłam w regulamin sklepu internetowego develey.

"W przypadku realizacji Vouchera, w Sklepie Internetowym należy dokonać zakupu za minimum 40 zł brutto (koszty dostawy nie są wliczane do tej kwoty). Zamówienia o niższej wartości nie będą przyjmowane do realizacji.."
1 cb656 0

pioge7

#6835342 Napisano: 04.01.2022 14:52:26
diabkate napisał(a):

malgosia74 napisał(a):

Bardzo prosze miłą osobke o pomoc / porade jak zrealizować voucher z Develey na paczke z produktami tak by nie płacić za przesyłke, chyba czegoś nie rozumiem...  emotka

A jest informacja, że przesyłka jest darmowa albo że wlicza się w voucher?Weszłam w regulamin sklepu internetowego develey.

"W przypadku realizacji Vouchera, w Sklepie Internetowym należy dokonać zakupu za minimum 40 zł brutto (koszty dostawy nie są wliczane do tej kwoty). Zamówienia o niższej wartości nie będą przyjmowane do realizacji.."

ja zamawiałem tylko paczkę i bez problemu przyszła
Gosia, trzeb do nich napisać e-maila, żeby doładowali ci konto dukatami, bo chcesz zrealizować wygrany bon.
Mi doładowali w ciągu jednego dnia.
0 0

tereniagno

#6835344 Napisano: 04.01.2022 14:54:10
pioge7 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

pioge7 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może podpowiedzieć, który to jest numer po lewej stronie od kasjera:- ten z przedrostkiem # - czyli na przykładzie 1- ten przed #1, czyli 00178

ja zawsze wpisuję ten numer co jest w miejscu 00178 i pare razy wygrałem. Nagroda dotarła. 

Bardzo dziękuje emotka
Ten opis całkowicie mi namieszał w głowie i zgłupiałam w końcu o którym numer im chodzi.

Prosze bardzo 
i tak jak pisałem, mówię z własnego doświadczenia 

I tak wysłałam,dziękujęemotka
0 0

pioge7

#6835368 Napisano: 04.01.2022 16:31:14
tereniagno napisał(a):

pioge7 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

pioge7 napisał(a):

banka-manka napisał(a):

Czy ktoś może podpowiedzieć, który to jest numer po lewej stronie od kasjera:- ten z przedrostkiem # - czyli na przykładzie 1- ten przed #1, czyli 00178

ja zawsze wpisuję ten numer co jest w miejscu 00178 i pare razy wygrałem. Nagroda dotarła. 

Bardzo dziękuje emotka Ten opis całkowicie mi namieszał w głowie i zgłupiałam w końcu o którym numer im chodzi.

Prosze bardzo 
i tak jak pisałem, mówię z własnego doświadczenia 

I tak wysłałam,dziękuję emotka

mam nadzieję, że szczęśliwie emotka

lb

#6835384 Napisano: 04.01.2022 17:13:25
Bardzo proszę o udostępnianie, klikanie, może zakupy na licytacji lub
wpłaty na konto nawet małe kwoty - 1 zł,  która przybliża do osiągnięcia
celu. 
Brakuje: 7 798 634,15 zł


Na fb  są to licytacje na które można coś wystawić lub kupić, dziękuję za pomoc bo widzę tam więcej osób z różnych miast

https://www.siepomaga.pl/walka-antosia

https://www.dobryklik.pl/antos-dziaczuk

https://www.facebook.com/groups/feed/
0 0

agnesse

#6837014 Napisano: 12.01.2022 11:10:38
Nie dotarła do mnie nagroda z konkursu i po rozmowie z Albedo dowiedziałam się, że zostałam negatywnie zweryfikowana- godzina na paragonie była późniejsza niż moje zgłoszenie. Nie pamiętam dokładnie chronologii całej sytuacji, bo miała miejsce we wrześniu, ale nigdy nie wysyłam zgłoszenia przed otrzymaniem paragonu. W sklepie powiedziano mi, że nie ma możliwości, aby godzina w kasie fiskalnej była źle ustawiona.
Nie wiem, w jaki sposób mogę udowodnić, że moje zgłoszenie było zgodne z regulaminem. Czy ktoś miał kiedyś podobną sytuację? Czy jest możliwe, że u organizatora jest błąd w systemie?   
1 brucee 0

agnesse

#6837020 Napisano: 12.01.2022 11:29:58
bruce napisał(a):

Moim zdaniem zawsze może być błąd, więc organizator także może go mieć po swej stronie. Nie wiem, czy to już nie za późno (skoro wspominasz o wrześniu), ale sklepy mają w swoim systemie każdy paragon i może warto jeszcze tam zajrzeć do POK i poprosić o wydruk tego paragonu? 

Dzięki za odpowiedź.Paragon mam; problemem jest moje zgłoszenie przez stronę internetową konkursu. Po przesłaniu agencji skanu paragonu do weryfikacji stwierdzili, że zgłosiłam się do konkursu przed zakupem produktu, bo godzina na paragonie jest późniejsza niż godzina mojego zgłoszenia w ich systemie. A że w formularzu zgłoszeniowym nie trzeba było podawać żadnych danych z paragonu, to nawet nie mogę udowodnić, że sam paragon miałam wcześniej.
1 brucee 0

zielonaszpilka

#6837021 Napisano: 12.01.2022 11:32:17
agnesse napisał(a):

Nie dotarła do mnie nagroda z konkursu i po rozmowie z Albedo dowiedziałam się, że zostałam negatywnie zweryfikowana- godzina na paragonie była późniejsza niż moje zgłoszenie. Nie pamiętam dokładnie chronologii całej sytuacji, bo miała miejsce we wrześniu, ale nigdy nie wysyłam zgłoszenia przed otrzymaniem paragonu. W sklepie powiedziano mi, że nie ma możliwości, aby godzina w kasie fiskalnej była źle ustawiona. Nie wiem, w jaki sposób mogę udowodnić, że moje zgłoszenie było zgodne z regulaminem. Czy ktoś miał kiedyś podobną sytuację? Czy jest możliwe, że u organizatora jest błąd w systemie?   

Piszesz o konkursie promocyjnym. Tam nie podawało się numeru dowodu zakupu. Czym produkt kupowałas sama czy kupowałas paragon od kogoś? (Edit. Ok, chyba kupowałas sama bo piszesz o wizycie w sklepie;). Możesz sprawdzić w historii przeglądarki o której godzinie w dniu wysyłania zgłoszenia byłaś na stronie konkursowej - może to ci podpowie, o której godzinie slalas zgłoszenie, a którą godzine masz na paragonie. 
Podali ci w ogóle godzinę o jakiej wg nich wysłałaś zgłoszenie? Może to też by Ci coś podpowiedziało na zasadzie, że to niemożliwe że o tej godzinie wysłałaś zgłoszenie, bo np. wtedy jesteś jeszcze w pracy.
1 agnesse 0

agnesse

#6837028 Napisano: 12.01.2022 11:45:52
zielonaszpilka napisał(a):

Piszesz o konkursie promocyjnym. Tam nie podawało się numeru dowodu zakupu. Czym produkt kupowałas sama czy kupowałas paragon od kogoś? (Edit. Ok, chyba kupowałas sama bo piszesz o wizycie w sklepie;). Możesz sprawdzić w historii przeglądarki o której godzinie w dniu wysyłania zgłoszenia byłaś na stronie konkursowej - może to ci podpowie, o której godzinie slalas zgłoszenie, a którą godzine masz na paragonie. 

Tak, sama kupiłam. Przypuszczam, że od razu po powrocie do domu wysłałam zgłoszenie, bo odpowiedź już miałam wcześniej przygotowaną.
Dzięki za sugestię! Sprawdziłam właśnie przeglądarkę, ale niestety moja historia tak daleko nie sięga. Widocznie Chrome usuwa stare dane.
0 0

agnesse

#6837031 Napisano: 12.01.2022 11:48:47
bruce napisał(a):

Wiem, wiem, ale ja kiedyś miałam taką sytuację, że paragon mi błędnie wydrukowano przy kasie. Skoro napisałaś, że nigdy nie wysyłałaś zgłoszenia przed paragonem, przyszło mi do głowy, że może dane z paragonu są błędne? 

OK, czyli sugerujesz, żeby pójść jeszcze raz do sklepu i poprosić o kopię paragonu i ona może się różnić od paragonu, który ja otrzymałam..?
1 brucee 0

zielonaszpilka

#6837033 Napisano: 12.01.2022 11:50:58
agnesse napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Piszesz o konkursie promocyjnym. Tam nie podawało się numeru dowodu zakupu. Czym produkt kupowałas sama czy kupowałas paragon od kogoś? (Edit. Ok, chyba kupowałas sama bo piszesz o wizycie w sklepie;). Możesz sprawdzić w historii przeglądarki o której godzinie w dniu wysyłania zgłoszenia byłaś na stronie konkursowej - może to ci podpowie, o której godzinie slalas zgłoszenie, a którą godzine masz na paragonie. 

Tak, sama kupiłam. Przypuszczam, że od razu po powrocie do domu wysłałam zgłoszenie, bo odpowiedź już miałam wcześniej przygotowaną.Dzięki za sugestię! Sprawdziłam właśnie przeglądarkę, ale niestety moja historia tak daleko nie sięga. Widocznie Chrome usuwa stare dane.

Jeśli zależy ci na nagrodzie to zostaje ci złożyć oficjalną reklamację. Masz mało czasu, bo reklamację można słać do 14 stycznia i liczy się data wpływu do organizatora (ma być list polecony). Napisz reklamację, opis całą sytuację (że kupiłaś sama, że nigdy nie wysyłasz wcześniej, że miałaś już gotową odpowiedź i po powrocie do domu od razu ją wysłałaś), załącz oryginalny paragon (jeśli się go nie odsyłali wcześniej). Edit. Tylko nie wiem czy nie szkoda zachodu dla zestawu za 50 zł.

zielonaszpilka

#6837036 Napisano: 12.01.2022 12:04:14
agnesse napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Piszesz o konkursie promocyjnym. Tam nie podawało się numeru dowodu zakupu. Czym produkt kupowałas sama czy kupowałas paragon od kogoś? (Edit. Ok, chyba kupowałas sama bo piszesz o wizycie w sklepie;). Możesz sprawdzić w historii przeglądarki o której godzinie w dniu wysyłania zgłoszenia byłaś na stronie konkursowej - może to ci podpowie, o której godzinie slalas zgłoszenie, a którą godzine masz na paragonie. 

Tak, sama kupiłam. Przypuszczam, że od razu po powrocie do domu wysłałam zgłoszenie, bo odpowiedź już miałam wcześniej przygotowaną.Dzięki za sugestię! Sprawdziłam właśnie przeglądarkę, ale niestety moja historia tak daleko nie sięga. Widocznie Chrome usuwa stare dane.

A sprawdź jeszcze tutaj https://myactivity.google.com/myactivity - o ile masz konto google emotka  Może coś tutaj będzie widoczne, tylko musisz być zalogowana na to konto google, z którego akurat mogłaś korzystać w tamtym dniu.
1 agnesse 0

agnesse

#6837037 Napisano: 12.01.2022 12:04:44
zielonaszpilka napisał(a):

Jeśli zależy ci na nagrodzie to zostaje ci złożyć oficjalną reklamację. Masz mało czasu, bo reklamację można słać do 14 stycznia i liczy się data wpływu do organizatora (ma być list polecony). Napisz reklamację, opis całą sytuację (że kupiłaś sama, że nigdy nie wysyłasz wcześniej, że miałaś już gotową odpowiedź i po powrocie do domu od razu ją wysłałaś), załącz oryginalny paragon (jeśli się go nie odsyłali wcześniej). Edit. Tylko nie wiem czy nie szkoda zachodu dla zestawu za 50 zł.

Tak, nagroda nie jest rewelacyjna, ale chcę walczyć o swoje, tyle ile mogę. Czuję, że są nikłe szanse, ale chciałabym mieć poczucie, że zrobiłam wszystko co mogę, aby dostać tę nagrodę. Dzięki wszystkim za pomoc! Zadzwonię jeszcze raz do agencji, a jeśli będę mieć siłę walczyć to zajrzę do sklepu i wyślę reklamację.Przynajmniej dochodzi mi nowy nawyk konkursowy – sprawdzenie godziny na paragonie i zapisywanie godziny zgłoszenia. Byłoby gorzej, gdybym wygrała coś cennego!

EDIT:
Sprawdziłam też na https://myactivity.google.com/myactivity.
Najwyraźniej google uważa, że chcemy pamiętać tylko historię youtube i reklam (!), bo tylko to mogłam sprawdzić na tyle miesięcy wstecz.