Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
glena
Postów 798
Data rejestracji 31.03.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2. Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3. Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?
edzia21
Postów 9611
Data rejestracji 27.03.2011
Punkty karne 0
Konkursy dodane
\"Kopciuszek jest dowodem na to, że nowa para butów może odmienić życie...\"
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
glena
Postów 798
Data rejestracji 31.03.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
zielonaszpilka
Postów 2562
Data rejestracji 23.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
cb656
Postów 1367
Data rejestracji 02.08.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
W życiu porządnego człowieka ważne jest, by nie grzeszyć. Ja na przykład nie grzeszę ani urodą, ani rozumem.
ziolko
Postów 10164
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
joan
Postów 18321
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 13
Cashback za zakupy na ponad 700 stronach (min. na Allegro, AliExpress, Booking, Pyszne, Zooplus)
polecam: https://www.tipli.pl/p/2589564 
basiag
Postów 880
Data rejestracji 09.02.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
GUCCI by GUCCI - wersja ciut elegantsza
Ma być łatwo! Życie ma nie być torem przeszkód, próbą nerwów i szybkości reakcji, testem inteligencji i odporności na stres i ogólnie ma nie być walką, mordęgą i utrapieniem.
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
notta
Postów 7457
Data rejestracji 20.02.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
Szczęśliwych paragonów życzę
|
Polecanki: https://goodie.pl/kody/IVANOTTA | https://letyshops...l/winwin?ww=26416744 | https://www.mbank...ml?numer=ivanotta123
joan
Postów 18321
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 13
Wyjdzie taniej, niż zakupy na konki promo!
Tylko trzeba ich przetestować, czy są uczciwi w swej nieuczciwości. Proponuję takie oto wyzwanie: muszom pedzieć, kaj som moje pijondze ze komunji?
psotka
Postów 243
Data rejestracji 10.03.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Może wszystko już wiesz
Może wszystko już masz
Może to właśnie jest szczęście
halliday
Postów 1290
Data rejestracji 25.12.2017
Punkty karne 0
Konkursy dodane
koniczynka123
Postów 559
Data rejestracji 29.06.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 10
https://www.ceneo.pl/32101558
To też ulubiony zapach odwiedzających mnie znajomych
... tak mało trzeba nam i dużo tak ...
glena
Postów 798
Data rejestracji 31.03.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
glena
Postów 798
Data rejestracji 31.03.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
monikar
Postów 2628
Data rejestracji 04.06.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
@gnieszk@
Postów 2890
Data rejestracji 05.12.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
Zwycięzcy to przegrani, którzy spróbowali o jeden raz więcej
joan
Postów 18321
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 13
My niewinni! Wygląda na to, że ludzie ze Smolara chcieli mieć wolny wtorek
@gnieszk@
Postów 2890
Data rejestracji 05.12.2015
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
Ps. Czy 100 tys. z Serdecznej Loterii jest już zamówione?
justkra
Postów 467
Data rejestracji 27.04.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane