Reklama na e-Konkursy.info

WC - rozmowy o wszystkim

glena

#7099490Napisano: 10.06.2023 17:37:21
Hej,
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2.    Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3.    Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?
1 cb656 0

edzia21

#7099492Napisano: 10.06.2023 17:46:17
Yoko napisał(a):

monikar napisał(a):

Dziewczyny polećcie jakieś fajne perfumy na lato? Chce sobie kupić coś nowego z okazji urodzin  emotka P

Perfumy to kwestia mocno indywidualna, ale ja polecę moje ulubione zapachy, które stosuję zamiennie. 
https://www.notin...fumowana-dla-kobiet/
https://www.notin...CDjVVpxoCGdYQAvD_BwE

Och, mexxik emotka to mój zapach "NUMBER ONE" jak byłam gówniarą w LO emotka ...17 lat temu emotka  ależ ten czas leci!
0 0

glena

#7099767Napisano: 12.06.2023 13:40:19
glena napisał(a):

Hej,
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2.    Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3.    Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?

Jeszcze jedno: jeśli w Zelmerze naprawiają nam w ramach reklamacji, to czy to może być jednocześnie traktowane jako rękojmia? I rzeczywiście wystarczy, ze mailowo mi sprzedawca potwierdził, że tak to traktuje?
0 0

zielonaszpilka

#7099773Napisano: 12.06.2023 14:04:01
glena napisał(a):

glena napisał(a):

Hej,
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2.    Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3.    Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?

Jeszcze jedno: jeśli w Zelmerze naprawiają nam w ramach reklamacji, to czy to może być jednocześnie traktowane jako rękojmia? I rzeczywiście wystarczy, ze mailowo mi sprzedawca potwierdził, że tak to traktuje?

Sprzedawca ma rację. Do tej pory reklamowaliście ekspres z tytułu gwarancji. Jeśli się wyraźnie tego nie zaznaczy, to sprzedawcy traktują reklamację jako reklamacje gwarancyjne, bo jest to dla nich dużo wygodniejsze. Dopiero teraz przyjęli reklamację z tytułu rękojmi. Jest to pierwsza reklamacja z tego tytułu, więc mogą go naprawić. Teoretycznie powinniście odesłać sprzęt do sprzedawcy, a on dalej do serwisu - jak chcecie to możecie odesłać go od razu do serwisu, załączając najlepiej tego maila od sklepu. Maile są potwierdzeniem złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, więc je sobie zachowajcie. Nic więcej nie wyczarujecie w tym momencie.
2 cb656, glena 0

cb656

#7099807Napisano: 12.06.2023 16:16:25
monikar napisał(a):

Dziewczyny polećcie jakieś fajne perfumy na lato? Chce sobie kupić coś nowego z okazji urodzin  emotka

Zależy, jaki efekt chcesz uzyskać emotka Jeśli godzisz się na zaczepki obcych dziadków, to polecam wodę toaletową CAFE. No we mnie wywołała odruch zaczepny emotka Gdy na moim przystanku wysiadła babka, która w tłoku autobusowym podstawiała się pod nos, nie zdzierżyłem i zapytałem o nazwę perfum, jakich używa, bo mnie zachwyciły świeżą delikatnością....  emotka
1 kumulacja 0

ziolko

#7099811Napisano: 12.06.2023 16:23:38
glena zapytaj w grupie prawnej - https://www.faceb...ups/1104849562877281
1 glena 0

joan

#7099846Napisano: 12.06.2023 18:24:17
Joł joł ludzie, czy będziecie nadal brali udział w konkach i loteriach zobaczywszy wpis, co sugeruje wszechobecność zjawiska: "profesjonalne hakowanie"? Czy jest sens w cokolwiek grać? Czy to już koniec? emotkaemotkaemotka

basiag

#7099848Napisano: 12.06.2023 18:34:14
monikar napisał(a):

Dziewczyny polećcie jakieś fajne perfumy na lato? Chce sobie kupić coś nowego z okazji urodzin  emotka

 DUNE (Christian Dior) - moje ulubione. Trochę kosztują , ale na urodziny to się należy emotka
GUCCI by GUCCI - wersja ciut elegantsza
2 notta, monikar 0

notta

#7099849Napisano: 12.06.2023 18:37:26
joan napisał(a):

Joł joł ludzie, czy będziecie nadal brali udział w konkach i loteriach zobaczywszy wpis, co sugeruje wszechobecność zjawiska: "profesjonalne hakowanie"? Czy jest sens w cokolwiek grać? Czy to już koniec? emotkaemotkaemotka

Ja chyba zakupię usługę wygrajcie mi auto bo gram 15 lat i nic. Może taniej by wyszło u nich niż po tylu latach grania emotka
3 joan, monikar, mia 0

joan

#7099851Napisano: 12.06.2023 18:44:00
notta napisał(a):

joan napisał(a):

Joł joł ludzie, czy będziecie nadal brali udział w konkach i loteriach zobaczywszy wpis, co sugeruje wszechobecność zjawiska: "profesjonalne hakowanie"? Czy jest sens w cokolwiek grać? Czy to już koniec? emotkaemotkaemotka


Ja chyba zakupię usługę wygrajcie mi auto bo gram 15 lat i nic. Może taniej by wyszło u nich niż po tylu latach grania emotka


Wyjdzie taniej, niż zakupy na konki promo! emotka
Tylko trzeba ich przetestować, czy są uczciwi w swej nieuczciwości. Proponuję takie oto wyzwanie: muszom pedzieć, kaj som moje pijondze ze komunji? emotka
1 notta 0

psotka

#7099864Napisano: 12.06.2023 20:03:16
Cześć, czy ktoś ma może voucher do Flixbusa? Rabatowy. Ja mam -10% ważny do 30.06, a potrzebuję na sierpień-wrzesień  emotka
0 0

halliday

#7099865Napisano: 12.06.2023 20:05:55
psotka napisał(a):

Cześć, czy ktoś ma może voucher do Flixbusa? Rabatowy. Ja mam -10% ważny do 30.06, a potrzebuję na sierpień-wrzesień  emotka

niby tutaj możesz wygenerować kupon 20% https://voucher.g...m_content=de.flixbus
1 cb656 0

koniczynka123

#7099868Napisano: 12.06.2023 20:39:34
monikar napisał(a):

Dziewczyny polećcie jakieś fajne perfumy na lato? Chce sobie kupić coś nowego z okazji urodzin  emotka

Mam całą półkę perfum ( w tym sporo drogich, wygranych emotka ),kilka lat temu potrzebowałam kupić coś z Beyonce, padło na heat-wild-orchid
https://www.ceneo.pl/32101558
To też ulubiony zapach odwiedzających mnie znajomych emotka kobiecy, słodki, delikatny. Kupiłam też z tego tester, pachnie tak samo i długo utrzymuje zapach
1 monikar 0

glena

#7099871Napisano: 12.06.2023 21:06:06
zielonaszpilka napisał(a):

glena napisał(a):

glena napisał(a):

Hej,
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2.    Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3.    Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?

Jeszcze jedno: jeśli w Zelmerze naprawiają nam w ramach reklamacji, to czy to może być jednocześnie traktowane jako rękojmia? I rzeczywiście wystarczy, ze mailowo mi sprzedawca potwierdził, że tak to traktuje?

Sprzedawca ma rację. Do tej pory reklamowaliście ekspres z tytułu gwarancji. Jeśli się wyraźnie tego nie zaznaczy, to sprzedawcy traktują reklamację jako reklamacje gwarancyjne, bo jest to dla nich dużo wygodniejsze. Dopiero teraz przyjęli reklamację z tytułu rękojmi. Jest to pierwsza reklamacja z tego tytułu, więc mogą go naprawić. Teoretycznie powinniście odesłać sprzęt do sprzedawcy, a on dalej do serwisu - jak chcecie to możecie odesłać go od razu do serwisu, załączając najlepiej tego maila od sklepu. Maile są potwierdzeniem złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, więc je sobie zachowajcie. Nic więcej nie wyczarujecie w tym momencie.

Dzięki wielkie za odpowiedź. Miałam nadzieję, że da się to jakoś przyspieszyć... Czyli znów dwa tygodnie picia kawy z kawiarki, a potem czekanie na kolejną awarię... Ech...
0 0

glena

#7099872Napisano: 12.06.2023 21:07:08
ziolko napisał(a):

glena zapytaj w grupie prawnej - https://www.faceb...ups/1104849562877281

dzięki:)
0 0

monikar

#7099878Napisano: 12.06.2023 21:25:57
koniczynka123 napisał(a):

monikar napisał(a):

Dziewczyny polećcie jakieś fajne perfumy na lato? Chce sobie kupić coś nowego z okazji urodzin  emotka

Mam całą półkę perfum ( w tym sporo drogich, wygranych emotka ),kilka lat temu potrzebowałam kupić coś z Beyonce, padło na heat-wild-orchid
https://www.ceneo.pl/32101558
To też ulubiony zapach odwiedzających mnie znajomych emotka kobiecy, słodki, delikatny. Kupiłam też z tego tester, pachnie tak samo i długo utrzymuje zapach

Dzięki, będę testować emotka

@gnieszk@

#7099999Napisano: 13.06.2023 10:56:39
joan napisał(a):

notta napisał(a):

joan napisał(a):

Joł joł ludzie, czy będziecie nadal brali udział w konkach i loteriach zobaczywszy wpis, co sugeruje wszechobecność zjawiska: "profesjonalne hakowanie"? Czy jest sens w cokolwiek grać? Czy to już koniec? emotkaemotkaemotka


Ja chyba zakupię usługę wygrajcie mi auto bo gram 15 lat i nic. Może taniej by wyszło u nich niż po tylu latach grania emotka


Wyjdzie taniej, niż zakupy na konki promo! emotka
Tylko trzeba ich przetestować, czy są uczciwi w swej nieuczciwości. Proponuję takie oto wyzwanie: muszom pedzieć, kaj som moje pijondze ze komunji? emotka

Co wyście tam nazamawiały, że Smolarowi padły serwery?

joan

#7100002Napisano: 13.06.2023 11:04:04
@gnieszk@ napisał(a):

Co wyście tam nazamawiały, że Smolarowi padły serwery?


My niewinni! Wygląda na to, że ludzie ze Smolara chcieli mieć wolny wtorek emotka

@gnieszk@

#7100003Napisano: 13.06.2023 11:05:58
joan napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

Co wyście tam nazamawiały, że Smolarowi padły serwery?


My niewinni! Wygląda na to, że ludzie ze Smolara chcieli mieć wolny wtorek emotka

No nie wiememotka
Ps. Czy 100 tys. z Serdecznej Loterii jest już zamówione?
2 justkra, joan 0

justkra

#7100005Napisano: 13.06.2023 11:07:52
@gnieszk@ napisał(a):

joan napisał(a):

@gnieszk@ napisał(a):

Co wyście tam nazamawiały, że Smolarowi padły serwery?


My niewinni! Wygląda na to, że ludzie ze Smolara chcieli mieć wolny wtorek emotka

No nie wiememotka
Ps. Czy 100 tys. z Serdecznej Loterii jest już zamówione?

Pewnie kilkakrotnie...przez różnych chętnych emotka
1 joan 0