WC - rozmowy o wszystkim

picola1

#7099109 Napisano: 08.06.2023 16:15:32
magdalena-chili napisał(a):

pikawka napisał(a):

monnikk napisał(a):

pikawka napisał(a):

Podróże, wyjazdy i relaxe emotka   
Lecę w niedziele na Kretę, co w sytuacji gdy wygram coś, gdzie będzie 3 dni na odesłanie paragonu. Mieliście taką sytuację? Czy będzie sens dzwonić do agencji i prosić o możliwość odesłania po powrocie za ten dajmy na to tydzień??? Proszę o poradę emotka

Ja mam teczkę z kopertami, paragonami i wydrukowanymi oświadczeniami. W razie wygranej mama lub szwagierka wysyła.

Właśnie mam szwagra za płotem i zeszyt ze wszystkimi paragonami opisanymi ale jednak wolałabym sama wysłać niż kogoś fatygować. Nie ogarnę już teraz pisania oświadczeń itp. Co najwyżej planuje zrobić zdjęcia paragonów. Jeśli wystarczy mailem to kumpela (konkursowa) ogarnie mi oświadczenie jednak martwię się jeśli będzie trzeba oryginał. 
Zastanawia mnie czy agencja by się zgodziła na kilka dni zwłoki gdybym zadzwoniła i wyjaśniła sytuacje

Jak napiszesz maila, albo zadzwonisz do agencji, to chyba tylko kosmita by się nie zgodził na odesłanie po powrocie. emotka  juz dwa razy przerabiałam taka sytuację,  agencje czekaly emotka

Ja straciłam nagrodę jak byłam na wakacjach w Hiszpanii, na wysyłkę paragonu były trzy dni  i agencja kategorycznie powiedziała, że muszą się trzymać terminu z regulaminu. Wszystko zależy od agencji i od ludzi tam pracujących.
1 brucee 0

pikawka

#7099110 Napisano: 08.06.2023 16:28:58
picola1 napisał(a):

magdalena-chili napisał(a):

pikawka napisał(a):

monnikk napisał(a):

pikawka napisał(a):

Podróże, wyjazdy i relaxe emotka   
Lecę w niedziele na Kretę, co w sytuacji gdy wygram coś, gdzie będzie 3 dni na odesłanie paragonu. Mieliście taką sytuację? Czy będzie sens dzwonić do agencji i prosić o możliwość odesłania po powrocie za ten dajmy na to tydzień??? Proszę o poradę emotka

Ja mam teczkę z kopertami, paragonami i wydrukowanymi oświadczeniami. W razie wygranej mama lub szwagierka wysyła.

Właśnie mam szwagra za płotem i zeszyt ze wszystkimi paragonami opisanymi ale jednak wolałabym sama wysłać niż kogoś fatygować. Nie ogarnę już teraz pisania oświadczeń itp. Co najwyżej planuje zrobić zdjęcia paragonów. Jeśli wystarczy mailem to kumpela (konkursowa) ogarnie mi oświadczenie jednak martwię się jeśli będzie trzeba oryginał. 
Zastanawia mnie czy agencja by się zgodziła na kilka dni zwłoki gdybym zadzwoniła i wyjaśniła sytuacje

Jak napiszesz maila, albo zadzwonisz do agencji, to chyba tylko kosmita by się nie zgodził na odesłanie po powrocie. emotka  juz dwa razy przerabiałam taka sytuację,  agencje czekaly emotka

Ja straciłam nagrodę jak byłam na wakacjach w Hiszpanii, na wysyłkę paragonu były trzy dni  i agencja kategorycznie powiedziała, że muszą się trzymać terminu z regulaminu. Wszystko zależy od agencji i od ludzi tam pracujących.

Która agencja ?? emotka
0 0

cb656

#7099112 Napisano: 08.06.2023 16:43:05
pikawka napisał(a):

picola1 napisał(a):

magdalena-chili napisał(a):

Jak napiszesz maila, albo zadzwonisz do agencji, to chyba tylko kosmita by się nie zgodził na odesłanie po powrocie. emotka  juz dwa razy przerabiałam taka sytuację,  agencje czekaly emotka

Ja straciłam nagrodę jak byłam na wakacjach w Hiszpanii, na wysyłkę paragonu były trzy dni  i agencja kategorycznie powiedziała, że muszą się trzymać terminu z regulaminu. Wszystko zależy od agencji i od ludzi tam pracujących.

Która agencja ?? emotka

Jakaś kosmiczna na pewno emotka emotka

picola1

#7099114 Napisano: 08.06.2023 16:59:30
pikawka napisał(a):

picola1 napisał(a):

magdalena-chili napisał(a):

Ja straciłam nagrodę jak byłam na wakacjach w Hiszpanii, na wysyłkę paragonu były trzy dni  i agencja kategorycznie powiedziała, że muszą się trzymać terminu z regulaminu. Wszystko zależy od agencji i od ludzi tam pracujących.

Która agencja ?? emotka

albo unique one albo columbit, nie pamiętam dokładnie
0 0

pikawka

#7099119 Napisano: 08.06.2023 18:22:30
picola1 napisał(a):

pikawka napisał(a):

picola1 napisał(a):

magdalena-chili napisał(a):

Ja straciłam nagrodę jak byłam na wakacjach w Hiszpanii, na wysyłkę paragonu były trzy dni  i agencja kategorycznie powiedziała, że muszą się trzymać terminu z regulaminu. Wszystko zależy od agencji i od ludzi tam pracujących.

Która agencja ?? emotka

albo unique one albo columbit, nie pamiętam dokładnie

O maj gat;) columbit moja ulubiona agencja  emotka
0 0

brucee

#7099125 Napisano: 08.06.2023 19:58:03
picola1 napisał(a):


Ja straciłam nagrodę jak byłam na wakacjach w Hiszpanii, na wysyłkę paragonu były trzy dni  i agencja kategorycznie powiedziała, że muszą się trzymać terminu z regulaminu. Wszystko zależy od agencji i od ludzi tam pracujących.

Mnie się kiedyś udało, bo zdążyłam wrócić, w przeciwnym wypadku przepadłby mi drogi zegarek. Nie mam i nigdy nie miałam w rodzinie nikogo, kto ogarnąłby zasady wysyłki paragonu z danymi. Zawsze ryzykowałam, czego ogólnie nie znoszę.
1 cb656 0

atyde25

#7099316 Napisano: 09.06.2023 16:24:54
Straszne jest stracić nagrodę akurat tego typu historii nie miałam.Ale wygrałam z firmy Soraya rower i cieszyłam się z 40 minut zanim dostałam drugiego maila,że jednak wygrałam tylko zestaw kosmetyków a nie rower.I to była niby pomyłka.
A,że jestem słaba w negocjowaniu olałam temat niesmak pozostał omijam wszystko z tą firmą związane.
0 0

atyde25

#7099318 Napisano: 09.06.2023 16:26:22
Ale nie o tym kupiłam 4 despe w Żabie i pan mi krzyczy zdrapka dla pani.
Jak to co żabka inne podejście bo nawet nie wiedziałam o tym promo.
Ale zdrapane i próbuj dalej czyli wiele hałasu o nic.
0 0

natik999

#7099376 Napisano: 09.06.2023 20:30:48
Mam pytanie do osób, które korzystają z samodzielnego skanowania produktów telefonem w Rossmanie. Jutro mam zamiar zrobić takie zakupy po raz pierwszy emotka Skanujecie rzeczy już w momencie wkładania do koszyka czy stajecie np. przy kasie samoobsługowej i wykładacie towar po kolei? Jak potem wygląda płatność kartą? Coś czytałam o jednym kodzie który pokazuje się przy kasie? Czy faktycznie naliczają rabat 5 %? Dziękuję za odpemotka
0 0

monikar

#7099482 Napisano: 10.06.2023 16:42:25
Dziewczyny polećcie jakieś fajne perfumy na lato? Chce sobie kupić coś nowego z okazji urodzin  emotka
0 0

Yoko

#7099486 Napisano: 10.06.2023 17:22:34
monikar napisał(a):

Dziewczyny polećcie jakieś fajne perfumy na lato? Chce sobie kupić coś nowego z okazji urodzin  emotka P

Perfumy to kwestia mocno indywidualna, ale ja polecę moje ulubione zapachy, które stosuję zamiennie. 
https://www.notin...fumowana-dla-kobiet/
https://www.notin...CDjVVpxoCGdYQAvD_BwE

glena

#7099490 Napisano: 10.06.2023 17:37:21
Hej,
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2.    Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3.    Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?
1 cb656 0

edzia21

#7099492 Napisano: 10.06.2023 17:46:17
Yoko napisał(a):

monikar napisał(a):

Dziewczyny polećcie jakieś fajne perfumy na lato? Chce sobie kupić coś nowego z okazji urodzin  emotka P

Perfumy to kwestia mocno indywidualna, ale ja polecę moje ulubione zapachy, które stosuję zamiennie. 
https://www.notin...fumowana-dla-kobiet/
https://www.notin...CDjVVpxoCGdYQAvD_BwE

Och, mexxik emotka to mój zapach "NUMBER ONE" jak byłam gówniarą w LO emotka ...17 lat temu emotka  ależ ten czas leci!
0 0

glena

#7099767 Napisano: 12.06.2023 13:40:19
glena napisał(a):

Hej,
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2.    Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3.    Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?

Jeszcze jedno: jeśli w Zelmerze naprawiają nam w ramach reklamacji, to czy to może być jednocześnie traktowane jako rękojmia? I rzeczywiście wystarczy, ze mailowo mi sprzedawca potwierdził, że tak to traktuje?
0 0

zielonaszpilka

#7099773 Napisano: 12.06.2023 14:04:01
glena napisał(a):

glena napisał(a):

Hej,
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2.    Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3.    Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?

Jeszcze jedno: jeśli w Zelmerze naprawiają nam w ramach reklamacji, to czy to może być jednocześnie traktowane jako rękojmia? I rzeczywiście wystarczy, ze mailowo mi sprzedawca potwierdził, że tak to traktuje?

Sprzedawca ma rację. Do tej pory reklamowaliście ekspres z tytułu gwarancji. Jeśli się wyraźnie tego nie zaznaczy, to sprzedawcy traktują reklamację jako reklamacje gwarancyjne, bo jest to dla nich dużo wygodniejsze. Dopiero teraz przyjęli reklamację z tytułu rękojmi. Jest to pierwsza reklamacja z tego tytułu, więc mogą go naprawić. Teoretycznie powinniście odesłać sprzęt do sprzedawcy, a on dalej do serwisu - jak chcecie to możecie odesłać go od razu do serwisu, załączając najlepiej tego maila od sklepu. Maile są potwierdzeniem złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, więc je sobie zachowajcie. Nic więcej nie wyczarujecie w tym momencie.
2 cb656, glena 0

cb656

#7099807 Napisano: 12.06.2023 16:16:25
monikar napisał(a):

Dziewczyny polećcie jakieś fajne perfumy na lato? Chce sobie kupić coś nowego z okazji urodzin  emotka

Zależy, jaki efekt chcesz uzyskać emotka Jeśli godzisz się na zaczepki obcych dziadków, to polecam wodę toaletową CAFE. No we mnie wywołała odruch zaczepny emotka Gdy na moim przystanku wysiadła babka, która w tłoku autobusowym podstawiała się pod nos, nie zdzierżyłem i zapytałem o nazwę perfum, jakich używa, bo mnie zachwyciły świeżą delikatnością....  emotka
1 kumulacja 0

ziolko

#7099811 Napisano: 12.06.2023 16:23:38
glena zapytaj w grupie prawnej - https://www.faceb...ups/1104849562877281
1 glena 0

joan

#7099846 Napisano: 12.06.2023 18:24:17
Joł joł ludzie, czy będziecie nadal brali udział w konkach i loteriach zobaczywszy wpis, co sugeruje wszechobecność zjawiska: "profesjonalne hakowanie"? Czy jest sens w cokolwiek grać? Czy to już koniec? emotka emotka emotka

basiag

#7099848 Napisano: 12.06.2023 18:34:14
monikar napisał(a):

Dziewczyny polećcie jakieś fajne perfumy na lato? Chce sobie kupić coś nowego z okazji urodzin  emotka

 DUNE (Christian Dior) - moje ulubione. Trochę kosztują , ale na urodziny to się należy emotka
GUCCI by GUCCI - wersja ciut elegantsza
2 notta, monikar 0

notta

#7099849 Napisano: 12.06.2023 18:37:26
joan napisał(a):

Joł joł ludzie, czy będziecie nadal brali udział w konkach i loteriach zobaczywszy wpis, co sugeruje wszechobecność zjawiska: "profesjonalne hakowanie"? Czy jest sens w cokolwiek grać? Czy to już koniec? emotka emotka emotka

Ja chyba zakupię usługę wygrajcie mi auto bo gram 15 lat i nic. Może taniej by wyszło u nich niż po tylu latach grania emotka
3 joan, monikar, mia 0