Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
picola1
Postów 178
Data rejestracji 27.12.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
pikawka
Postów 5165
Data rejestracji 11.01.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
"Z uśmiechem na twarzy człowiek podwaja swoje możliwości"
cb656
Postów 2310
Data rejestracji 02.08.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 25
W życiu porządnego człowieka ważne jest, by nie grzeszyć. Ja na przykład nie grzeszę ani urodą, ani rozumem.
picola1
Postów 178
Data rejestracji 27.12.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
pikawka
Postów 5165
Data rejestracji 11.01.2019
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
brucee
Postów 210
Data rejestracji 11.01.2014
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Pecunia non olet

I Bóg powiedział: "wyślę Ci go bez skrzydeł, aby nikt nie podejrzewał, że jest aniołem".
~ Sześćdziesiąt Sekund
atyde25
Postów 3631
Data rejestracji 28.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane 32
A,że jestem słaba w negocjowaniu olałam temat niesmak pozostał omijam wszystko z tą firmą związane.
atyde25
Postów 3631
Data rejestracji 28.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane 32
Jak to co żabka inne podejście bo nawet nie wiedziałam o tym promo.
Ale zdrapane i próbuj dalej czyli wiele hałasu o nic.
natik999
Postów 491
Data rejestracji 11.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Zapraszam do rejestracji w panelach ankietowych:
*https://rejestrac...apros.htm?u=77097634
*http://panelariad...gister?ref=988521705
*https://reaktoropinii.pl/ref/3ijeb
*https://swpanel.p...jestracja?ref=494866
*https://start.pan...mp;utm_content=99940
monikar
Postów 3310
Data rejestracji 04.06.2007
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
Yoko
Postów 118
Data rejestracji 04.12.2022
Punkty karne 2
Konkursy dodane
https://www.notin...fumowana-dla-kobiet/
https://www.notin...CDjVVpxoCGdYQAvD_BwE
glena
Postów 818
Data rejestracji 31.03.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
zna się ktoś może na reklamacjach, rękojmiach itp.?
Kupiliśmy w grudniu ekspres do kawy Zelmer, który już dwa razy się zepsuł. Za pierwszym razem najpierw skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, który powiedział, że szybciej będzie załatwiać to bezpośrednio z serwisem Zelmera. Tak zrobiliśmy. Ten serwis to zresztą dno, ale to inna historia. Naprawili, odesłali, zepsuł się ponownie. Tym razem inna usterka. Odesłaliśmy od razu do Zelmera. Naprawili, odesłali. Już znów szwankuje. Czyli wadliwy egzemplarz prawdopodobnie. No to piszę do sprzedawcy, że w ramach rękojmi chciałabym zwrot kasy (albo nowy ekspres). A w odpowiedzi mam:
Przyjmujemy Państwa zgłoszenie jako rękojmia (natomiast jest to prawnie dopiero 1 zgłoszenie rękojmi, tym samym będzie musiała wystąpić raz jeszcze usterka o charakterze znacznym by zgodnie z prawem zrealizować Państwu zwrot pieniędzy za towar)2. Poproszę o uzupełnienie dokumentacji w postaci zdjęć/skanów protokołów napraw3. Proszę złożyć reklamację do Zelmera – my już się z nimi w tej sprawie skontaktujemy, zgłoszenie mailowe, przyjęte zostało jako pierwsze zgłoszenie w ramach rękojmi (mail jest tego potwierdzeniem).
No i teraz: średnio mi się uśmiecha odsyłać ekspres znów do Zelmera i czekać, aż po powrocie znów się zepsuje, bo chciałabym pić kawę, a nie mieć ekspres większość czasu w naprawie. Mogę to jakoś inaczej rozwiązać? Oczywiście mam te wszystkie potwierdzenia napraw, zresztą w Zelmerze to też można sprawdzić. Doradzi ktoś coś?
edzia21
Postów 9840
Data rejestracji 27.03.2011
Punkty karne 1
Konkursy dodane
\"Kopciuszek jest dowodem na to, że nowa para butów może odmienić życie...\"
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
glena
Postów 818
Data rejestracji 31.03.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
zielonaszpilka
Postów 3285
Data rejestracji 23.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 4
cb656
Postów 2310
Data rejestracji 02.08.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 25
ziolko
Postów 10399
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
joan
Postów 18620
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
basiag
Postów 950
Data rejestracji 09.02.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
GUCCI by GUCCI - wersja ciut elegantsza
Ma być łatwo! Życie ma nie być torem przeszkód, próbą nerwów i szybkości reakcji, testem inteligencji i odporności na stres i ogólnie ma nie być walką, mordęgą i utrapieniem.
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
notta
Postów 8801
Data rejestracji 20.02.2009
Punkty karne 0
Konkursy dodane 9
Szczęśliwych paragonów życzę
|
Polecajki: Sprzedawaj na Vinted https://www.vinted.pl/invite/ivanotta | Zyskaj cashback za swoje zakupy https://letyshops...l/winwin?ww=26416744 |