Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
atyde25
Postów 2193
Data rejestracji 28.01.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 30
Na wydane tylko na promo produkty ok 60 zeta tak 60 zeta w płazie napisałam już 4 reklamacje do 4 różnych agencji je prowadzących.
0 kodów po ukończeniu wyzwania w aplikacji żappka.
adamo86
Postów 2750
Data rejestracji 05.09.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Kiedyś chciałem zostać łowcą burz i tornad... dzisiaj poluję na nagrody - podobne emocje!
sylzab2294
Postów 4190
Data rejestracji 04.08.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 16
Gdy już myślisz, że wszystko się układa...Nagle w drewnianym kościele, kolejna cegła na Ciebie spada...
cb656
Postów 1681
Data rejestracji 02.08.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 23
W życiu porządnego człowieka ważne jest, by nie grzeszyć. Ja na przykład nie grzeszę ani urodą, ani rozumem. Nie aspiruję do uznania moich stwierdzeń za absolutne, w pełni obiektywne. Nie oczekuję ślepej mi ufności, czy obdarzenia mnie autorytetem. Deklaruję, że staram się pisać szczerze, choć diagnozuję tę szczerość wyłącznie moim niedoskonałym rozpoznaniem.
vazzz
Postów 808
Data rejestracji 18.06.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane
No i Adidas- zanim jeszcze konkurs na dobre się rozpoczął to już wybrałam sobie spodnie. Oczywiście zanim wygrałam i dostałam bon to mój rozmiar został wyprzedany. Więc czekałam i czekałam a gdy w końcu się pojawił to szybko kliknęłam i dobrałam jeszcze czapkę z daszkiem. Przy spodniach była adnotacja, że ze względu na liczbę zwrotów polecają zamówić o rozmiar mniejsze. Tak też uczyniłam, wybrałam jeszcze opcję petite dla osób którym poskąpiono wzrostu i czekałam. No i oczywiście zamówienie okazało się kompletną porażką, bo spodnie i tak były za długie a na dodatek mega obcisłe, w niektórych miejscach nieestetycznie odstawały i były wykonane z bardzo cienkiego materiału. A z czapką było jeszcze gorzej, bo na zdjęciu miała złoto-beżowy kolor a okazała się być wściekle musztardowa a na dodatek jednocześnie jakby za mała i za szeroka. Nie wiem- może to ja jestem nieforemna(?). W każdym razie musiałam zwrócić zamówienie i spytałam na czacie jaką formę zwrotu mam kliknąć- bo jest albo przelew na konto albo bon. Dowiedziałam się, że ma kliknąć przelew (a dopłaciłam jakieś 30zł). Upewniałam się 100 razy czy w takim razie na pewno dostanę bon i za każdym razem była odpowiedź, że tak. Wysłałam więc zamówienie i czekam. Po tygodniu dostaję wiadomość, że moje zamówienie zostało odebrane i mam czekać na zwrot gotówki, który tego samego dnia dostałam. Ale bonu ani widu ani słychu. Odzywam się więc na czacie i okazuje się, że mój zwrot widnieje jako zakończony i o żadnym bonie nikt nic nie wie Ale mam czekać dwa dni robocze i wtedy dostanę bon. A po tym czasie przychodzi mail o treści "Drogi ..., Dziękujemy za kontakt z adidas Team. Załączony kod kuponu znajduje się na dole wiadomości e-mail dla 60 wartości". Piękna polszczyzna. Więc piszę w panice na czacie czy to na pewno wiadomość od nich i o co chodzi z tym "60 wartości". No i się okazuje, że niby to jest bon o wartości 60 Euro czyli, że wyjdzie trochę więcej niż te 250zł. Więc sobie myślę fajnie, to taka rekompensata za szkody moralne Więc wczoraj próbuję zrobić zakupy za ten bon- to ma być dla kogoś prezent, wbijam kod w odpowiednie miejsce a tam komunikat: "Ta promocja nie może być wykorzystana na te produkty, kliknij tutaj aby zobaczyć kwalifikujące się produkty" Więc miałam bon do wykorzystania na wszystko a w zamian dostałam taki, którego mogę użyć tylko na wybrane rzeczy! Zrobiłam więc interes życia.
TurboMike
Postów 190
Data rejestracji 15.06.2023
Punkty karne 1
Konkursy dodane
P.S. Ja nie przeszedłem kryterium ... talentu jakby co
--------------------------------------------------------------
Tyle wiemy o sobie ile Nas sprawdzono...
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
cb656
Postów 1681
Data rejestracji 02.08.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 23
zielonaszpilka
Postów 2828
Data rejestracji 23.06.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
https://www.e-kon...?strona=515#p7100661
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
nanajka81
Postów 4033
Data rejestracji 15.06.2005
Punkty karne 1
Konkursy dodane 6
vazzz
Postów 808
Data rejestracji 18.06.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane
No właśnie ja tak zrobiłam a mimo to dostałam nowy kod, który jest tylko na wybrane produkty a nie na wszystkie. Napisałam już do nich i czekam na odpowiedź, ale skoro inni dostawali bony takie jak wcześniej a ja taki "felerny" to jest to nie w porządku.
ilonaxx5
Postów 2906
Data rejestracji 22.09.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane
fan-mandaryny
Postów 1121
Data rejestracji 05.07.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
Nikomu z forum nie było na rękę kupować tam, mimo wielokrotnego pytania się o ten zakup. Przez wesele totalnie zapomniałem i czas na zgłoszenie już się skończył, a odpowiedz była już gotowa od miesiąca. Tez znacie to uczucie?
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
monisss
Postów 3813
Data rejestracji 17.06.2016
Punkty karne 0
Konkursy dodane
adamo86
Postów 2750
Data rejestracji 05.09.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Objechałem kilka Topazów i w kilku w ogóle nie było tego produktu - były różne inne toniki.
Może dlatego nie było chętnych.
fan-mandaryny
Postów 1121
Data rejestracji 05.07.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
anaesth
Postów 2520
Data rejestracji 05.10.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
mia
Postów 17402
Data rejestracji 04.05.2010
Punkty karne 0
Konkursy dodane 3
mandarynka16
Postów 731
Data rejestracji 20.12.2018
Punkty karne 0
Konkursy dodane 6
Gdyby się okazały ok, to zamówiłabym je jeszcze raz z voucherem. Taki mój sposób na około, żeby uniknać problemów o których piszecie.
vazzz
Postów 808
Data rejestracji 18.06.2012
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: koszalek