Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

atyde25

#7104713 Napisano: 29.06.2023 20:16:24
Ale się wkurzyłam.Po chwilowym lodowym haju czuję się jak looser.
Na wydane tylko na promo produkty ok 60 zeta tak 60 zeta w płazie napisałam już 4 reklamacje do 4 różnych agencji je prowadzących.
0 kodów po ukończeniu wyzwania w aplikacji żappka.
0 0

adamo86

#7104717 Napisano: 29.06.2023 20:20:47
atyde25 napisał(a):

Ale się wkurzyłam.Po chwilowym lodowym haju czuję się jak looser.
Na wydane tylko na promo produkty ok 60 zeta tak 60 zeta w płazie napisałam już 4 reklamacje do 4 różnych agencji je prowadzących.
0 kodów po ukończeniu wyzwania w aplikacji żappka.

Chyba lepiej do Żaby pisać poprzez aplikację. Agencje i tak pewnie przekierują Twoje reklamacje do Żabki.
0 0

sylzab2294

#7104846 Napisano: 30.06.2023 10:31:00
adamo86 napisał(a):

atyde25 napisał(a):

Ale się wkurzyłam.Po chwilowym lodowym haju czuję się jak looser.
Na wydane tylko na promo produkty ok 60 zeta tak 60 zeta w płazie napisałam już 4 reklamacje do 4 różnych agencji je prowadzących.
0 kodów po ukończeniu wyzwania w aplikacji żappka.

Chyba lepiej do Żaby pisać poprzez aplikację. Agencje i tak pewnie przekierują Twoje reklamacje do Żabki.

Napisałam przez aplikację. To już 3 dzień jak czekam na odpowiedź...
0 0

cb656

#7105341 Napisano: 02.07.2023 10:30:55
ORGANICZNIE NIE CIERPIĘ "konkursów" (chłe,chłe, konkursów,ech), gdzie akcja wyborcza polega na ocenie ilości LAJKOW pod wpisem konkursowym. Jest to wredne, fałszywe i ze wszech miar SZTUCZNE, ech... To jest brutalne kupczenie głosami, aktywizuje grupy chorego wsparcia i z uczciwą rywalizacją nie ma NIC WSPÓLNEGO! emotka

vazzz

#7105517 Napisano: 03.07.2023 08:50:14
Jakbym tak miała napisać wszystko co mnie wkurza to zabrakłoby miejsca. Ale przede wszystkim jest to Payback na którym tylko w ostatnich dwóch miesiącach nie zliczyło mi chyba z 7 transakcji mimo, że wszystko robię tak jak trzeba. Kontakt z obsługą klienta jest zawsze taki sam i kończy się słowami, że osobiście będą monitorować moją sprawę i odezwą się po 30 dniach po których oczywiście kontaktu z ich strony nie ma emotka  Więc o każdy punkt trzeba się upominać.
No i Adidas- zanim jeszcze konkurs na dobre się rozpoczął to już wybrałam sobie spodnie. Oczywiście zanim wygrałam i dostałam bon to mój rozmiar został wyprzedany. Więc czekałam i czekałam a gdy w końcu się pojawił to szybko kliknęłam i dobrałam jeszcze czapkę z daszkiem. Przy spodniach była adnotacja, że ze względu na liczbę zwrotów polecają zamówić o rozmiar mniejsze. Tak też uczyniłam, wybrałam jeszcze opcję petite dla osób którym poskąpiono wzrostu i czekałam. No i oczywiście zamówienie okazało się kompletną porażką, bo spodnie i tak były za długie a na dodatek mega obcisłe, w niektórych miejscach nieestetycznie odstawały i były wykonane z bardzo cienkiego materiału. A z czapką było jeszcze gorzej, bo na zdjęciu miała złoto-beżowy kolor a okazała się być wściekle musztardowa a na dodatek jednocześnie jakby za mała i za szeroka. Nie wiem- może to ja jestem nieforemna(?). W każdym razie musiałam zwrócić zamówienie i spytałam na czacie jaką formę zwrotu mam kliknąć- bo jest albo przelew na konto albo bon. Dowiedziałam się, że ma kliknąć przelew (a dopłaciłam jakieś 30zł). Upewniałam się 100 razy czy w takim razie na pewno dostanę bon i za każdym razem była odpowiedź, że tak. Wysłałam więc zamówienie i czekam. Po tygodniu dostaję wiadomość, że moje zamówienie zostało odebrane i mam czekać na zwrot gotówki, który tego samego dnia dostałam. Ale bonu ani widu ani słychu. Odzywam się więc na czacie i okazuje się, że mój zwrot widnieje jako zakończony i o żadnym bonie nikt nic nie wie emotka  Ale mam czekać dwa dni robocze i wtedy dostanę bon. A po tym czasie przychodzi mail o treści "Drogi ..., Dziękujemy za kontakt z adidas Team. Załączony kod kuponu znajduje się na dole wiadomości e-mail dla 60 wartości". Piękna polszczyzna. Więc piszę w panice na czacie czy to na pewno wiadomość od nich i o co chodzi z tym "60 wartości". No i się okazuje, że niby to jest bon o wartości 60 Euro czyli, że wyjdzie trochę więcej niż te 250zł. Więc sobie myślę fajnie, to taka rekompensata za szkody moralne emotka  Więc wczoraj próbuję zrobić zakupy za ten bon- to ma być dla kogoś prezent, wbijam kod w odpowiednie miejsce a tam komunikat: "Ta promocja nie może być wykorzystana na te produkty, kliknij tutaj aby zobaczyć kwalifikujące się produkty" emotka  Więc miałam bon do wykorzystania na wszystko a w zamian dostałam taki, którego mogę użyć tylko na wybrane rzeczy! Zrobiłam więc interes życia.
0 0

TurboMike

#7105522 Napisano: 03.07.2023 09:09:41
cb656 napisał(a):

ORGANICZNIE NIE CIERPIĘ "konkursów" (chłe,chłe, konkursów,ech), gdzie akcja wyborcza polega na ocenie ilości LAJKOW pod wpisem konkursowym. Jest to wredne, fałszywe i ze wszech miar SZTUCZNE, ech... To jest brutalne kupczenie głosami, aktywizuje grupy chorego wsparcia i z uczciwą rywalizacją nie ma NIC WSPÓLNEGO! emotka

Może i tak... ale reguły są znane od początku i skoro od lat działa to tak jak działa to zwyczajnie nie należy startować w takich konkursach jeśli nie masz zaplecza tysiąca znajomych... Ja chętnie klikam jak ktoś mnie poprosi o ile praca spełnia jakieś standardy minimalne emotka  Natomiast nawet jeśli to jest znajomy a praca jest do kitu, to raczej też tego nie pochwalam. Ale nie ma co się żalić, konkurs Raffaelo był w miarę wymierny jeśli chodzi o talent a teraz jeśli ktoś liczy na coś więcej musi się zaangażować...

P.S. Ja nie przeszedłem kryterium ... talentu jakby co emotka
0 0

cb656

#7105525 Napisano: 03.07.2023 09:19:03
TurboMike napisał(a):

...reguły są znane od początku i skoro od lat działa to tak, jak działa, to zwyczajnie nie należy startować w takich konkursach jeśli nie masz zaplecza tysiąca znajomych...

Nie biorę udziału, to oczywiste! Co nie zmienia faktu, że nie cierpię tej formuły i faktu, że Organizator stosuje spychotechnikę, zrzucając odpowiedzialność za wynik wyboru zwycięskiej pracy na dziki tłum popleczników, czy tam znajomych królika. To chora formuła i tyle. emotka

zielonaszpilka

#7105530 Napisano: 03.07.2023 09:38:46
vazzz napisał(a):

 ;) Więc miałam bon do wykorzystania na wszystko a w zamian dostałam taki, którego mogę użyć tylko na wybrane rzeczy! Zrobiłam więc interes życia.

Ktoś pisał jak robić zwrot w adidasie przy płaceniu bonem. Tam po otrzymaniu gotówki musisz po jakimś czasie napisać o zwrot tego bonu i z tego, co dziewczyny pisały to dostawały normalnie wszystko z powrotem.

https://www.e-kon...?strona=515#p7100661
0 0

nanajka81

#7105533 Napisano: 03.07.2023 09:45:55
TurboMike napisał(a):

cb656 napisał(a):

ORGANICZNIE NIE CIERPIĘ "konkursów" (chłe,chłe, konkursów,ech), gdzie akcja wyborcza polega na ocenie ilości LAJKOW pod wpisem konkursowym. Jest to wredne, fałszywe i ze wszech miar SZTUCZNE, ech... To jest brutalne kupczenie głosami, aktywizuje grupy chorego wsparcia i z uczciwą rywalizacją nie ma NIC WSPÓLNEGO! emotka

Może i tak... ale reguły są znane od początku i skoro od lat działa to tak jak działa to zwyczajnie nie należy startować w takich konkursach jeśli nie masz zaplecza tysiąca znajomych... Ja chętnie klikam jak ktoś mnie poprosi o ile praca spełnia jakieś standardy minimalne emotka  Natomiast nawet jeśli to jest znajomy a praca jest do kitu, to raczej też tego nie pochwalam. Ale nie ma co się żalić, konkurs Raffaelo był w miarę wymierny jeśli chodzi o talent a teraz jeśli ktoś liczy na coś więcej musi się zaangażować...

P.S. Ja nie przeszedłem kryterium ... talentu jakby co emotka

a mnie wkurzają i konkursy na lajki (już się wyleczyłam i nie biorę w takich udziału) i konkursy w których na pierwsze miejsce trzeba zdobyć jak najwięcej punktów grając samodzielnie milion godzin w kretyńską grę... (właśnie się wyleczyłam bo wzięłam udział...)
0 0

vazzz

#7105535 Napisano: 03.07.2023 09:59:03
zielonaszpilka napisał(a):

vazzz napisał(a):

 ;) Więc miałam bon do wykorzystania na wszystko a w zamian dostałam taki, którego mogę użyć tylko na wybrane rzeczy! Zrobiłam więc interes życia.

Ktoś pisał jak robić zwrot w adidasie przy płaceniu bonem. Tam po otrzymaniu gotówki musisz po jakimś czasie napisać o zwrot tego bonu i z tego, co dziewczyny pisały to dostawały normalnie wszystko z powrotem.

https://www.e-kon...?strona=515#p7100661

Dzięki za pomoc emotka  
No właśnie ja tak zrobiłam a mimo to dostałam nowy kod, który jest tylko na wybrane produkty a nie na wszystkie. Napisałam już do nich i czekam na odpowiedź, ale skoro inni dostawali bony takie jak wcześniej a ja taki "felerny" to jest to nie w porządku.

ilonaxx5

#7105536 Napisano: 03.07.2023 10:03:05
Familijne 😡😡
1 Monika11 0

fan-mandaryny

#7105585 Napisano: 03.07.2023 11:55:21
Niemożność kupowania w sieci Topaz, a takie fajne konkursy tam są.
Nikomu z forum nie było na rękę kupować tam, mimo wielokrotnego pytania się o ten zakup. Przez wesele totalnie zapomniałem i czas na zgłoszenie już się skończył, a odpowiedz była już gotowa od miesiąca. Tez znacie to uczucie?

monisss

#7105586 Napisano: 03.07.2023 11:58:21
pogoda i moje zdrowie... emotka
0 0

adamo86

#7105587 Napisano: 03.07.2023 11:59:10
fan-mandaryny napisał(a):

Niemożność kupowania w sieci Topaz, a takie fajne konkursy tam są.
Nikomu z forum nie było na rękę kupować tam, mimo wielokrotnego pytania sie i ten zakup. Przez wesele totalnie zapomniałem i czas na zgłoszenie już się skończył, a odpowiedz była już gotowa od miesiąca. Tez znacie to uczucie?

Masz na myśli konkurs Kinley?
Objechałem kilka Topazów i w kilku w ogóle nie było tego produktu - były różne inne toniki.
Może dlatego nie było chętnych.

fan-mandaryny

#7105599 Napisano: 03.07.2023 12:10:12
adamo86 napisał(a):

fan-mandaryny napisał(a):

Niemożność kupowania w sieci Topaz, a takie fajne konkursy tam są.
Nikomu z forum nie było na rękę kupować tam, mimo wielokrotnego pytania sie i ten zakup. Przez wesele totalnie zapomniałem i czas na zgłoszenie już się skończył, a odpowiedz była już gotowa od miesiąca. Tez znacie to uczucie?

Masz na myśli konkurs Kinley?
Objechałem kilka Topazów i w kilku w ogóle nie było tego produktu - były różne inne toniki.
Może dlatego nie było chętnych.

Tak, dokładnie. Raczej staram się dotrzymywać terminów w konkursach i staram się być konsekwentny, jednak tym razem dałem ciała. Ten ostatni tydzień upłynął mi na przygotowaniu do wesela, dalekie wyjazdy do lekarza, stresy z tym związane i całkowicie wypadł mi z głowy. Jedynie mogę mieć pretensje do siebieemotka . Tego tekstu trochę szkoda. Nagrody fajne, ale właściwie to zdrowie najważniejsze.
1 maverick 0

anaesth

#7105603 Napisano: 03.07.2023 12:17:12
vazzz napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vazzz napisał(a):

 ;) Więc miałam bon do wykorzystania na wszystko a w zamian dostałam taki, którego mogę użyć tylko na wybrane rzeczy! Zrobiłam więc interes życia.

Ktoś pisał jak robić zwrot w adidasie przy płaceniu bonem. Tam po otrzymaniu gotówki musisz po jakimś czasie napisać o zwrot tego bonu i z tego, co dziewczyny pisały to dostawały normalnie wszystko z powrotem.

https://www.e-kon...?strona=515#p7100661

Dzięki za pomoc emotka  
No właśnie ja tak zrobiłam a mimo to dostałam nowy kod, który jest tylko na wybrane produkty a nie na wszystkie. Napisałam już do nich i czekam na odpowiedź, ale skoro inni dostawali bony takie jak wcześniej a ja taki "felerny" to jest to nie w porządku.

Załatwiałam zwrot środków z vouchera z konsultantką na czacie i napisała mi, że nowy voucher jest jednorazowy - jak znów zwrócę zamówienie, to już mi go nie wygenerują kolejny raz. Nie wspominała nic na temat tego, żeby obowiązywał tylko na wybrane produkty.
0 0

mia

#7105654 Napisano: 03.07.2023 14:28:25
Posępno-depresyjna pogoda i wichura. emotka

mandarynka16

#7105658 Napisano: 03.07.2023 14:34:32
anaesth napisał(a):

vazzz napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

vazzz napisał(a):

 ;) Więc miałam bon do wykorzystania na wszystko a w zamian dostałam taki, którego mogę użyć tylko na wybrane rzeczy! Zrobiłam więc interes życia.

Ktoś pisał jak robić zwrot w adidasie przy płaceniu bonem. Tam po otrzymaniu gotówki musisz po jakimś czasie napisać o zwrot tego bonu i z tego, co dziewczyny pisały to dostawały normalnie wszystko z powrotem.

https://www.e-kon...?strona=515#p7100661

Dzięki za pomoc emotka  
No właśnie ja tak zrobiłam a mimo to dostałam nowy kod, który jest tylko na wybrane produkty a nie na wszystkie. Napisałam już do nich i czekam na odpowiedź, ale skoro inni dostawali bony takie jak wcześniej a ja taki "felerny" to jest to nie w porządku.

Załatwiałam zwrot środków z vouchera z konsultantką na czacie i napisała mi, że nowy voucher jest jednorazowy - jak znów zwrócę zamówienie, to już mi go nie wygenerują kolejny raz. Nie wspominała nic na temat tego, żeby obowiązywał tylko na wybrane produkty.

Ja zrobiłam najpierw normalne zamówienie, żeby przymierzyć rzeczy. Zamawiałam do sklepu więc nawet nie musiałam płacić.
Gdyby się okazały ok, to zamówiłabym je jeszcze raz z voucherem. Taki mój sposób na około, żeby uniknać problemów o których piszecie.

vazzz

#7105728 Napisano: 03.07.2023 17:56:31

Załatwiałam zwrot środków z vouchera z konsultantką na czacie i napisała mi, że nowy voucher jest jednorazowy - jak znów zwrócę zamówienie, to już mi go nie wygenerują kolejny raz. Nie wspominała nic na temat tego, żeby obowiązywał tylko na wybrane produkty.

No właśnie tak powinno być, że obowiązuje na wszystkie rzeczy tak jak ten pierwszy, ale mi przesłali taki, którego nie mogę użyć na cokolwiek tylko specjalne rzeczy z listy.
0 0

Gość: koszalek

#7105751 Napisano: 03.07.2023 19:47:27
Wkurzają mnie dziwne pytanie konkursowe. Np. "Opisz przygodę z lodami X" taak na bank każdy ma na koncie przygodę z lodami. To, że spadły z patyka to jest przygoda? emotka  emotka