Smolar

delvitto

#6723391 Napisano: 20.08.2020 21:33:57
gosia16 napisał(a):

kiedywreszciewygram napisał(a):

Czy możliwe jest że Smolar ma jakąś czarną listę konkursowiczów.
Biorę udział praktycznie w każdej ich loterii( myślę że za kilka lat układałem setki zgłoszeń u bich a bodajże tylko 3  razy udało mi się wygrać jakieś marne nagrody. Zablokowali mi czy coś?!
Zawsze odsyłają informacje o wygranej w formie SMS bądź e-mail. Czy może samemu trzeba sobie sprawdzać czy się jest laureatem?
Jakieś sugestie emotka  ....

Według mnie nie prawda

a wg mnie coś w tym jest;( wygrywałam u nich dużo i często, mniejsze i główne, ale tylko na nowe numery, które kiedyś często zmieniałam. Teraz nie zmieniam, i na te opatrzone wcześniej numery nic nie trafiam. Taka legenda od dawna krąży o Smolarze, ja ich lubię, nawet osobiście kiedyś odbierałam nagrodę, no ale powszechnie wiadomo, że oni konkursowiczów nie lubią, trzeba udawać zwykłego Kowalskiego, który przypadkiem kupił produkt i tak od niechcenia zagrał w loterii lub konkursie, jednym paragonem. 
0 0

edzia21

#6723393 Napisano: 20.08.2020 21:38:24
delvitto napisał(a):

gosia16 napisał(a):

kiedywreszciewygram napisał(a):

Czy możliwe jest że Smolar ma jakąś czarną listę konkursowiczów.
Biorę udział praktycznie w każdej ich loterii( myślę że za kilka lat układałem setki zgłoszeń u bich a bodajże tylko 3  razy udało mi się wygrać jakieś marne nagrody. Zablokowali mi czy coś?!
Zawsze odsyłają informacje o wygranej w formie SMS bądź e-mail. Czy może samemu trzeba sobie sprawdzać czy się jest laureatem?
Jakieś sugestie emotka  ....

Według mnie nie prawda

a wg mnie coś w tym jest;( wygrywałam u nich dużo i często, mniejsze i główne, ale tylko na nowe numery, które kiedyś często zmieniałam. Teraz nie zmieniam, i na te opatrzone wcześniej numery nic nie trafiam. Taka legenda od dawna krąży o Smolarze, ja ich lubię, nawet osobiście kiedyś odbierałam nagrodę, no ale powszechnie wiadomo, że oni konkursowiczów nie lubią, trzeba udawać zwykłego Kowalskiego, który przypadkiem kupił produkt i tak od niechcenia zagrał w loterii lub konkursie, jednym paragonem. 

Tak, coś w tym musi być  emotka
kiedyś podczas telefonicznych ustaleń w sprawie odbioru głównej, Pan ze Smolara był tak "zorientowany" w moich wcześniejszych wygranych u nich...że wyliczał mi je z szyderą w głosie, jakby myślał, że mnie "rozpracował" emotka  aczkolwiek zapomniał, że są jeszcze SŁUPY emotka

masza

#6723396 Napisano: 20.08.2020 21:41:51
ivanotta napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

masza napisał(a):

ivanotta napisał(a):

sylzab2294 napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

superloser napisał(a):

Kto ma słownik zabronionych wyrazow u Smolara?

Był już ruch i echo, może ktoś jeszcze coś dorzuci;)

cechuje emotka

dodam od siebie: porachuje  emotka

Skąd wiecie o tym ? 

Z doświadczenia emotka

Zgłoszenia z takimi słowami nie przechodzą w formularzu. Trzeba usunąć i dopiero wtedy zaskoczy.  

Aaaaa
0 0

masza

#6723397 Napisano: 20.08.2020 21:43:58
joan napisał(a):

kiedywreszciewygram napisał(a):

(...) Jakieś sugestie macie może co jest nie tak że takie słabe powodzenie mam u nich emotka


Nic tu nie pomoże, nawet wróżbita Maciej - mam tak samo, ślę do nich zgłoszenia jedynie z nudów emotka Nic do mnie nie mają, serio emotka Po prostu: taka uroda emotka

Ja mam tak z Karlsbadem i Columbitem - jak to joan mówi - wysyłam do nich z nudów emotka
2 joan, pikawka 0

darog

#6723401 Napisano: 20.08.2020 21:57:11
edzia21 napisał(a):

delvitto napisał(a):

gosia16 napisał(a):

kiedywreszciewygram napisał(a):

Czy możliwe jest że Smolar ma jakąś czarną listę konkursowiczów.
Biorę udział praktycznie w każdej ich loterii( myślę że za kilka lat układałem setki zgłoszeń u bich a bodajże tylko 3  razy udało mi się wygrać jakieś marne nagrody. Zablokowali mi czy coś?!
Zawsze odsyłają informacje o wygranej w formie SMS bądź e-mail. Czy może samemu trzeba sobie sprawdzać czy się jest laureatem?
Jakieś sugestie emotka  ....

Według mnie nie prawda

a wg mnie coś w tym jest;( wygrywałam u nich dużo i często, mniejsze i główne, ale tylko na nowe numery, które kiedyś często zmieniałam. Teraz nie zmieniam, i na te opatrzone wcześniej numery nic nie trafiam. Taka legenda od dawna krąży o Smolarze, ja ich lubię, nawet osobiście kiedyś odbierałam nagrodę, no ale powszechnie wiadomo, że oni konkursowiczów nie lubią, trzeba udawać zwykłego Kowalskiego, który przypadkiem kupił produkt i tak od niechcenia zagrał w loterii lub konkursie, jednym paragonem. 

Tak, coś w tym musi być  emotka
kiedyś podczas telefonicznych ustaleń w sprawie odbioru głównej, Pan ze Smolara był tak "zorientowany" w moich wcześniejszych wygranych u nich...że wyliczał mi je z szyderą w głosie, jakby myślał, że mnie "rozpracował" emotka  aczkolwiek zapomniał, że są jeszcze SŁUPY  emotka

Przypuszczam, że blokują do losowania "to co mają na czarnej liście". owszem-wysyłają potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia ale do losowania, to już jest inna baza?? 
No i tyle było tych wpadek. A to z ITM wysłali info o nagrodzie na nr tel który nie był używany min ROK. 
I pracownica kiedyś pytana przez tel miała coś sprawdzić i powiedziała, że te dane ma szef i nosi ze sobą ten komp...Nawet gdzieś to mam zapisane o co dokładnie chodziło, a sms z wygranym konkursem - gdzie nie bylo mego udziału też. 
Mam też dowody, że smsa o wygranej nie było, a na stronie było. "Pani" tel wyjaśniała: "zawsze można sobie sprawdzić a system może się zawiesić">>???????????????????? 
= a może to celowe by nagrody nie wydać na "pewne dane"?
Fakt coś chorego w tej agencji jest, jakieś nienawiści do tych co wygrywają. Jeszcze żeby byli złośliwi do tych co samochody, tv inne w roku sporo nagród. ..Ale ich może wkurzyć prosty konkursowicz, który wygra kosmetyki, po kwartale radio, etc..Kiedyś na PW wpłynęła do mnie wiadomość innego użytkownika, że była awantura, bo oni starali się udowodnić, że ta wygrana nagroda była TU na forum sprzedawana???? 
Ileż oni nerwów i stresu mają przez tych konkursowiczów? Poumierają na zawały jeśli nie polubią swojej pracy i nie zrozumieją że zarabiają dzięki "konkursowiczom"

anaesth

#6723406 Napisano: 20.08.2020 22:08:07
edzia21 napisał(a):

Tak, coś w tym musi być  emotka
kiedyś podczas telefonicznych ustaleń w sprawie odbioru głównej, Pan ze Smolara był tak "zorientowany" w moich wcześniejszych wygranych u nich...że wyliczał mi je z szyderą w głosie, jakby myślał, że mnie "rozpracował" emotka  aczkolwiek zapomniał, że są jeszcze SŁUPY  emotka

Wygrałaś coś jeszcze później na ten sam numer? emotka
No cóż, przynajmniej widać, że przeczytali Twoje zgłoszenie i może to nie jest tak, że odpowiedzi konkursowiczów nie są w ogóle brane pod uwagę przy ocenianiu.

... to świadczy o tym, że bardzo kiepsko piszę emotka (inna sprawa, że dziwne by to było, jakby wpisali mnie na czarną listę po wygraniu sztućców w kreatywnym i bonu na 90zł do Biedronki w loterii)
0 0

edzia21

#6723409 Napisano: 20.08.2020 22:16:16
anaesth napisał(a):

edzia21 napisał(a):

Tak, coś w tym musi być  emotka
kiedyś podczas telefonicznych ustaleń w sprawie odbioru głównej, Pan ze Smolara był tak "zorientowany" w moich wcześniejszych wygranych u nich...że wyliczał mi je z szyderą w głosie, jakby myślał, że mnie "rozpracował" emotka  aczkolwiek zapomniał, że są jeszcze SŁUPY  emotka

Wygrałaś coś jeszcze później na ten sam numer? emotka
No cóż, przynajmniej widać, że przeczytali Twoje zgłoszenie i może to nie jest tak, że odpowiedzi konkursowiczów nie są w ogóle brane pod uwagę przy ocenianiu.

... to świadczy o tym, że bardzo kiepsko piszę emotka (inna sprawa, że dziwne by to było, jakby wpisali mnie na czarną listę po wygraniu sztućców w kreatywnym i bonu na 90zł do Biedronki w loterii)

Mam zasadę, że po wygraniu "grubszej" nagrody nigdy już nie gram na ten numer w owej agencji, więc nie mam pojęcia jak potraktowali ten wygrany numer emotka  

bianka33

#6723419 Napisano: 20.08.2020 22:26:46
kiedywreszciewygram napisał(a):

Czy możliwe jest że Smolar ma jakąś czarną listę konkursowiczów?
Biorę udział praktycznie w każdej ich loterii (myślę że za kilka lat - zgłosiłem setki zgłoszeń u nich a bodajże tylko 3  razy udało mi się wygrać i to w dodatku jakieś marne nagrody. Zablokowali mnie czy coś?! Dawniej miałem inny numer telefonu.... Wysyłają informacje na stary numer ?? mimo że np w formularzu podaje aktualny?
Zawsze odsyłają informacje o wygranej w formie SMS bądź e-mail?Czy może samemu trzeba sobie sprawdzać czy się jest laureatem?
Jakieś sugestie macie może co jest nie tak że takie słabe powodzenie mam u nich emotka

Mój mąż często u nich wygrywa. Korzysta tylko ze swojego prywatnego numeru, bo nie jest konkursowiczem, gra tylko jak mu coś w oko wpadnie. W loteriach zawsze wysyła tylko jeden paragon, ostatnio miał kartę na 100 zł z jakieś żelki, za Domestosa kartę chyba na 90 zł. W kreatywnych też często wygrywa. Był kiedyś iPhone za jakieś lody, voucher na wycieczkę za coca colę na stacji benzynowej, telewizor już nie pamiętam z czego, zdarzają się też mniejsze nagrody jak zestaw kaw albo bon do sklepu. Dwa razy nagroda była wysyłana mejlem i kontakt  z ich strony zawsze miły i uprzejmy. Kiedyś myślałam, że jestem na czarnej liście TQG, bo zawsze wygrywałam w budżecie, a potem w jakimś konkursie zapomniałam się o limicie na dom, i dostałam wiadomość, że nagroda nie będzie wydana, bo przysługuje tylko jednej osobie na gospodarstwo. A jak wiadomo u nich nigdy nie ma rodzaju nagrody w esemesie, tylko przy odbiorze wiadomo. I zawsze dostawałam te najgorsze, więc myślałam, że jestem tam skreślona, ale ostatnio wpadła główna, choć były mniejsze stopnie emotka  

delfinka101

#6723451 Napisano: 21.08.2020 01:13:14
...a ja głupia od 15 lat numeru telefonu nie zmieniam. Jedynie maila zmieniłam,bo na tlenie wiadomości znikały i miałam problem z tamtą pocztą. Za to dałam imię  nazwisko w adresie mailowym, tak więc jak jestem na czarnej liście to sama się podłożyłam. Ja i tak smolar lubię bo oni pilnują by nie drukować paragonów, trzeba mieć własny paragon a nie kupić po wygraniu.Lubię też za to, że wysyłają wiadomość o gdy dojdzie zgłoszenie, ze dokumenty doszły, szybko weryfikują.Jeszcze jakbym potrafiła pisać tak by ich zachwycić..
0 0

atyde25

#6723452 Napisano: 21.08.2020 01:53:12
Czyli Smolar to nie tylko agencja reklamowa ale też detektywistyczna.Jestem pod dużym wrażeniem.Nie miałam nigdy "szczęścia" u nich wygrać głównej nagrody ale nie wiem jakbym się poczuła jakby mi pan tak wyliczał nagrody drobne jak mąż zakupione kosmetyki.A po co Ci 10 różnych kremów,aż tyle szamponów,serio potrzebujemy aż 20 różnych mydeł w płynie.Chyba mi się odechciewa u nich grać:(

edzia21

#6723453 Napisano: 21.08.2020 02:29:42
atyde25 napisał(a):

Czyli Smolar to nie tylko agencja reklamowa ale też detektywistyczna.Jestem pod dużym wrażeniem.Nie miałam nigdy "szczęścia" u nich wygrać głównej nagrody ale nie wiem jakbym się poczuła jakby mi pan tak wyliczał nagrody drobne jak mąż zakupione kosmetyki.A po co Ci 10 różnych kremów,aż tyle szamponów,serio potrzebujemy aż 20 różnych mydeł w płynie.Chyba mi się odechciewa u nich grać:(

Na mydła, szampony i inne badziewia raczej uwagi nie zwracają emotka  bardziej interesuje ich częstotliwość wygrywania "droższych" nagród.

zwyciezczyni

#6723458 Napisano: 21.08.2020 06:46:45
delfinka101 napisał(a):

Ja i tak smolar lubię bo oni pilnują by nie drukować paragonów, trzeba mieć własny paragon a nie kupić po wygraniu.Lubię też za to, że wysyłają wiadomość o gdy dojdzie zgłoszenie, ze dokumenty doszły, szybko weryfikują.Jeszcze jakbym potrafiła pisać tak by ich zachwycić..

To, że Smolar wymaga podania numeru naprzeciw daty powoduje, że daje przyzwolenie na drukowanie nielegalnych paragonów. Numeru u góry nie ma nigdzie w systemie sklepu, więc nawet, gdyby chcieli sprawdzić autentyczność paragonu, po tym numerze trogo nie zrobią. Kluczowy jest numer dolny, który oczywiście będzie się zgadzał. Także jestem sceptyczna ze stwierdzeniem, że Smolar obrońcą uczciwości. Jest przeciwnie. Przeciw drukarzom są agencje, które wymagają numeru kasy i dolnego numeru transakcji. 

fiona25

#6723461 Napisano: 21.08.2020 07:29:51
masza napisał(a):

joan napisał(a):

kiedywreszciewygram napisał(a):

(...) Jakieś sugestie macie może co jest nie tak że takie słabe powodzenie mam u nich emotka


Nic tu nie pomoże, nawet wróżbita Maciej - mam tak samo, ślę do nich zgłoszenia jedynie z nudów emotka Nic do mnie nie mają, serio emotka Po prostu: taka uroda emotka

Ja mam tak z Karlsbadem i Columbitem - jak to joan mówi - wysyłam do nich z nudów  emotka

Ja w tym temacie niewiele mogę powiedzieć poza tym,że Smolar i Karlsbad jeszcze ŻADNĄ nagrodą mnie nie uraczyły, więc chyba już z nazwiska im się nie podobam emotka  Nie trafię w ich gust za Chiny ludowe, nie jestem też osobą, która w loteriach ładuje dziesiątki zgłoszeń - kilka tak, ale niewiele. No ale ja się już przekonałam nie raz ,że słaby ze mnie konkursowicz - nie dość,ze mało ślę to jeszcze całe życie gram z jednego numeru telefonu emotka
0 0

magdalena-chili

#6723465 Napisano: 21.08.2020 08:13:57
edzia21 napisał(a):

anaesth napisał(a):

Wygrałaś coś jeszcze później na ten sam numer?  


Mam zasadę, że po wygraniu "grubszej" nagrody nigdy już nie gram na ten numer w owej agencji, więc nie mam pojęcia jak potraktowali ten wygrany numer emotka  

Myślę, że to zależy od Agencji. Mi się udało (nieprzypadkowo piszę w ten sposób emotka )  główną w jednym konkursie Agencji F w czerwcu, a w lipcu wpadła znów główna w kolejnym ich konkursie, na ten sam numer telefonu. (Tylko niestety nie piszę tu o Smolarze). 

magie1982

#6723467 Napisano: 21.08.2020 08:21:27
magdalena-chili napisał(a):

edzia21 napisał(a):

anaesth napisał(a):

Wygrałaś coś jeszcze później na ten sam numer?  


Mam zasadę, że po wygraniu "grubszej" nagrody nigdy już nie gram na ten numer w owej agencji, więc nie mam pojęcia jak potraktowali ten wygrany numer emotka  

Myślę, że to zależy od Agencji. Mi się udało (nieprzypadkowo piszę w ten sposób emotka )  główną w jednym konkursie Agencji F w czerwcu, a w lipcu wpadła znów główna w kolejnym ich konkursie, na ten sam numer telefonu. (Tylko niestety nie piszę tu o Smolarze). 

Kto czyta forum, ten wie, że piszesz o Fortis emotka  pamietam, bo w Pudliszkach chwaliłas się robotem.


a co do Smolara, też myślę, że coś jest w tym blokowaniu nr. Jak rok temu wpadało i na mój i na męża numer sporo, tak teraz nic.

bibeck

#6723471 Napisano: 21.08.2020 08:28:24
Ogólnie lubię Smolara, ale raz niestety dałem się zrobić w konia. Obdzwaniali główne z wyjazdami na finał Ligi Mistrzów, no i niestety po odebraniu tel. byłem tak zaskoczony, że zapomniałem dopytać co to za nagroda.
Wcześniej wygrałem Keg z piwem, ale w losowaniu głównej brały wtedy udział wszystkie zgłoszenia (zgodnie z regulaminem).
W rozmowie tel. zostałem poproszony o wysłanie danych i paragonu na ich e-mail. (bo było mało czasu). Po ich wysłaniu, otrzymałem tel. z przeprosinami i pokrętnym tłumaczeniem, że to pomyłka, że nic nie wygrałem, tylko pomylili listy, a chcieli rozdać niewydane kegi. Pan się tylko upewnił że keg do mnie dotarł i przeprosił. Tyle że Oni nigdy tego nie robią, nie dzwonią z przypomnieniem odebrania nagrody, czy rezerwami o których w regulaminie nie ma mowy (wcześniej na moje dane adresowe miałem u nich już kilka lepszych wygranych). Prawdopodobnie po dotarciu do informacji, ile u nich już wygrałem, chcieli utrzeć mi nosa... Od tamtej pory pamiętam zawsze najpierw dopytać co wygrałem.
1 darog 0

darog

#6723487 Napisano: 21.08.2020 09:24:58
superloser napisał(a):

zwyciezczyni napisał(a):

delfinka101 napisał(a):

Ja i tak smolar lubię bo oni pilnują by nie drukować paragonów, trzeba mieć własny paragon a nie kupić po wygraniu.Lubię też za to, że wysyłają wiadomość o gdy dojdzie zgłoszenie, ze dokumenty doszły, szybko weryfikują.Jeszcze jakbym potrafiła pisać tak by ich zachwycić..

To, że Smolar wymaga podania numeru naprzeciw daty powoduje, że daje przyzwolenie na drukowanie nielegalnych paragonów. Numeru u góry nie ma nigdzie w systemie sklepu, więc nawet, gdyby chcieli sprawdzić autentyczność paragonu, po tym numerze trogo nie zrobią. Kluczowy jest numer dolny, który oczywiście będzie się zgadzał. Także jestem sceptyczna ze stwierdzeniem, że Smolar obrońcą uczciwości. Jest przeciwnie. Przeciw drukarzom są agencje, które wymagają numeru kasy i dolnego numeru transakcji. 

Jedynie IQ Marketing wie co robi i Unique One skonczyl z kodami w płatkach  emotka  i teraz chce paragon z numerem kasy fiskalnej. 
Niestety Kropka B. - zakup i granie od poniedzialku do piatku, od 8 -20, ustawia loterie pod sklepikarzy.
A Karslbad z zapisem w Milka, nie wie o czym pisze
 Przypominamy, że zgodnie z zapisami regulaminu, wszystkie zgłoszenia z powtarzającymi sięnumerami transakcji, z tego samego sklepu, będą wyeliminowane przed wyłonieniem zwycięzców - jakos nielogiczne, bo licznik z numerem transakcji jest resetowany kazdego dnia na wszystkich kasach, a konkurs trwa chyba 10-14 dni  emotka
I wiem, ze Smolar brzmi dumnie z regulaminowym rzadaniem  numerow telefonow zarejestrowanych na laureata - tylko gdzie regulamin wymaga, by uczestnik gral wyłącznie z numeru na siebie zarejestrowanego?  emotka

Gdzie sens ograniczania wygranych na jedna osobe a co gorsze, na jedno gospodarstwo domowe? Chyba by statystyki poszly w gore.  Bo jesli to loteria to powinno liczyc sie szczescie a nie dane statystyczne. Ale jesli na 100 nagrod musi byc 100 roznych adresow, to wiadomo o co chodzi  emotka

Dokładnie TAK. I jeszcze co to za przepis o jednej nagrodzie na gospodarstwo domowe? DYSKRYMINACJA/. Ten regulaminek jest daleko w tyle za przepisami i ustawami. Ktoś ma np ustalać ze szwagierką do której nie mówi "dzień dobry" a mieszka piętro niżej czy gra w Smolarze? Bo skro gra-to po co się zgłaszać-skoro nagroda nie zostanie wydana.
JAK TO SIĘ MA DO WYBORU (przez jury) HASEŁ NIETUZINKOWYCH, NAJLEPSZYCH etc...?

Przecież tu chodzi o inne dane: imię, nazwisko, nr telefonu, etc..

Oni powinni się zająć jakąś inną pracą niż prowadzeniem konkursów.
Regulaminy niezgodne z obowiązującym prawem w Polsce
(żądanie zarejestrowanych nr tel, dyskryminacja 1 nagroda na gospodarstwo, etc)
Zamiast wybierać hasła-wybierają "pasujące do jakiegoś klucza" nr tel/maile.
Przechowują nie wiadomo ile dane i podkładają się w tym sami przez pomyłkę wysyłając info o nagrodzie a za godzinę info o pomyłce i ignorowaniu sms..
Zdarza się iż "system się zawiesza??!!" i nie wysyłają na "brzydkie  numery" powiadomień!!! tłumacząc iż można sobie sprawdzić w necie (i tym się zabezpieczają bo jest w regulaminie-iż uczestnik może sprawdzić) OK. Fajnie że jest taka możliwość. Ale powiadomienie o nagrodzie nie może mieć "zawieszenia w systemie"...ICH OBOWIĄZKIEM JEST POWIADOMIĆ. I sprawdzać: czy system się zawiesza? Czy nie? Info dotarło/ czy nie?

Zerknijcie kilka stron dyskusji wstecz. Tam e-konkursowicz pisał jaki siarczysty obrażający  mail nienawistny dostał od Smolara...I kim ogólnie są dla Smolara "konkursowicze". 
0 0

notta

#6723490 Napisano: 21.08.2020 09:44:33
darog napisał(a):

superloser napisał(a):

zwyciezczyni napisał(a):

delfinka101 napisał(a):

Ja i tak smolar lubię bo oni pilnują by nie drukować paragonów, trzeba mieć własny paragon a nie kupić po wygraniu.Lubię też za to, że wysyłają wiadomość o gdy dojdzie zgłoszenie, ze dokumenty doszły, szybko weryfikują.Jeszcze jakbym potrafiła pisać tak by ich zachwycić..

To, że Smolar wymaga podania numeru naprzeciw daty powoduje, że daje przyzwolenie na drukowanie nielegalnych paragonów. Numeru u góry nie ma nigdzie w systemie sklepu, więc nawet, gdyby chcieli sprawdzić autentyczność paragonu, po tym numerze trogo nie zrobią. Kluczowy jest numer dolny, który oczywiście będzie się zgadzał. Także jestem sceptyczna ze stwierdzeniem, że Smolar obrońcą uczciwości. Jest przeciwnie. Przeciw drukarzom są agencje, które wymagają numeru kasy i dolnego numeru transakcji. 

Jedynie IQ Marketing wie co robi i Unique One skonczyl z kodami w płatkach  emotka  i teraz chce paragon z numerem kasy fiskalnej. 
Niestety Kropka B. - zakup i granie od poniedzialku do piatku, od 8 -20, ustawia loterie pod sklepikarzy.
A Karslbad z zapisem w Milka, nie wie o czym pisze
 Przypominamy, że zgodnie z zapisami regulaminu, wszystkie zgłoszenia z powtarzającymi sięnumerami transakcji, z tego samego sklepu, będą wyeliminowane przed wyłonieniem zwycięzców - jakos nielogiczne, bo licznik z numerem transakcji jest resetowany kazdego dnia na wszystkich kasach, a konkurs trwa chyba 10-14 dni  emotka
I wiem, ze Smolar brzmi dumnie z regulaminowym rzadaniem  numerow telefonow zarejestrowanych na laureata - tylko gdzie regulamin wymaga, by uczestnik gral wyłącznie z numeru na siebie zarejestrowanego?  emotka

Gdzie sens ograniczania wygranych na jedna osobe a co gorsze, na jedno gospodarstwo domowe? Chyba by statystyki poszly w gore.  Bo jesli to loteria to powinno liczyc sie szczescie a nie dane statystyczne. Ale jesli na 100 nagrod musi byc 100 roznych adresow, to wiadomo o co chodzi  emotka

Dokładnie TAK. I jeszcze co to za przepis o jednej nagrodzie na gospodarstwo domowe? DYSKRYMINACJA/. Ten regulaminek jest daleko w tyle za przepisami i ustawami. Ktoś ma np ustalać ze szwagierką do której nie mówi "dzień dobry" a mieszka piętro niżej czy gra w Smolarze? Bo skro gra-to po co się zgłaszać-skoro nagroda nie zostanie wydana.
JAK TO SIĘ MA DO WYBORU (przez jury) HASEŁ NIETUZINKOWYCH, NAJLEPSZYCH etc...?

Przecież tu chodzi o inne dane: imię, nazwisko, nr telefonu, etc..

Oni powinni się zająć jakąś inną pracą niż prowadzeniem konkursów.
Regulaminy niezgodne z obowiązującym prawem w Polsce
(żądanie zarejestrowanych nr tel, dyskryminacja 1 nagroda na gospodarstwo, etc)
Zamiast wybierać hasła-wybierają "pasujące do jakiegoś klucza" nr tel/maile.
Przechowują nie wiadomo ile dane i podkładają się w tym sami przez pomyłkę wysyłając info o nagrodzie a za godzinę info o pomyłce i ignorowaniu sms..
Zdarza się iż "system się zawiesza??!!" i nie wysyłają na "brzydkie  numery" powiadomień!!! tłumacząc iż można sobie sprawdzić w necie (i tym się zabezpieczają bo jest w regulaminie-iż uczestnik może sprawdzić) OK. Fajnie że jest taka możliwość. Ale powiadomienie o nagrodzie nie może mieć "zawieszenia w systemie"...ICH OBOWIĄZKIEM JEST POWIADOMIĆ. I sprawdzać: czy system się zawiesza? Czy nie? Info dotarło/ czy nie?

Zerknijcie kilka stron dyskusji wstecz. Tam e-konkursowicz pisał jaki siarczysty obrażający  mail nienawistny dostał od Smolara...I kim ogólnie są dla Smolara "konkursowicze". 

Pierwszy lepszy regulamin loterii smolara mówi:
"podane w związku z organizacją loterii dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń uczestników, które są związane z loterią, dane osobowe laureatów mogą być jednak przechowywane w okresie przewidzianym dla celów sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa,
h) nie korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji dotyczących przetwarzania danych, w tym profilowania."


Wierzę, że tak jest faktycznie emotka

Co do profilowania: "Zgodnie z RODO profilowanie to dowolna forma zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych człowieka, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, (...)"

Tworzenie tych czarnych list numerów jest chyba takim profilowaniem co nie? emotka  A ktoś zgłaszał te akcję z robotami KitchenAid w kwestii naruszenia RODO? Chodzi o te osoby które nie grały, a sms dostały emotka
0 0

visserarthur

#6723519 Napisano: 21.08.2020 11:12:09
Na której stronie ten list od Smolara ?

zielonaszpilka

#6723522 Napisano: 21.08.2020 11:16:59
visserarthur napisał(a):

Na której stronie ten list od Smolara ?

Ja kojarzę tylko jakiegoś maila, którego ktoś wrzucał, gdy dochodził się że Smolarem o wysyłkę nagrody. Kojarzy mi się, że tam był jakiś problem. Z wpisów osoby, która tego maila wrzuciła przebijała roszczeniowosc, więc bez znajomości całej sytuacji i wymiany wszystkich wiadomości trudno mi ocenić czy ten mail był "nienawistny" czy po prostu ktoś sobie na to zasłużył.